luni, 7 februarie 2011

Mutzi si cu Muu, poveste in amurg...

Noi suntem Mutzi...si Muu....aparent fara nici o legatura intre noi...ei bine, stapanei noastre ii plac foaaarte mult combinatiile de banana cu lapte sau iaurt, si miere... si altele, biscuiti, cacao...la mic dejun, asa ca...ne leaga o prietenie pe veci....o asteptam cu drag pe Albinutza Zuuuum sa ni se alature...





Eu stau la loc de cinste pe masa, asteptand fiecare dimineata cu emotie, mai ales ca din vara o sa fac eforturi mari sa distrez un boboc....care sper sa nu ne traga de coada sau de cornite....


Ei, da......ma gandesc daca sa mananc banana asta, sau sa astept sa imi priasca dupa ce stapana se va indeletnici sa imi faca un pic de umbra....of, unde-i palmierul ala preferat al meu???

Ahaaaa, aici erai....ridica-te si fa-mi de umbra....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu